Asiakaspalvelu ei ole pelkkä tukitoiminto – se on yrityksesi sielu ja käyntikortti maailmalle. Me Seetralla uskomme, että rohkea ja ennakoiva asiakaspalvelu voi olla ratkaiseva kilpailuetu. Hoidamme yrityksesi asiakaspalvelun kokonaisvaltaisesti, varmistaen, että jokainen kohtaaminen asiakkaan kanssa on tarkasti suunniteltu ja huolella toteutettu.
Tarjoamme ennakoivaa asiakaspalvelua, joka vastaa yrityksesi tarpeisiin. Meille ei riitä vain reagointi – me ennakoimme ja varmistamme, että jokainen asiakkaasi kokee saavansa huipputason palvelua. Koordinoimme asiakastapaamiset, puhelut ja viestinnän niin, että sinun ei tarvitse huolehtia aikataulujen ristiriidoista tai viestien hukkaamisesta.
• Kalenterin hallinta ja aikataulutukset.
Kalenterin hallinta on yrityksesi arjen sujuvuuden ydin. Me varmistamme, että kaikki tapaamiset ja kokoukset järjestetään tarkasti, ilman päällekkäisyyksiä tai unohduksia. Oikeat henkilöt osallistuvat oikeisiin tapaamisiin, ja kalenterisi on aina ajan tasalla. Hoidamme aikataulutuksen tehokkaasti, jotta voit keskittyä yrityksesi kasvuun ilman aikataulujen aiheuttamaa stressiä.
• Sähköpostien hallinta ja seuranta.
Me varmistamme, että saapuvat sähköpostit käsitellään tehokkaasti ja priorisoidaan oikein. Hoidamme viestien seurannan ja vastaamme niihin puolestasi tarvittaessa. Koordinoimme viestinnän sujuvasti sekä yrityksen sisällä että ulkopuolella, varmistaen, että kaikki tieto kulkee oikeaan aikaan ja oikeille henkilöille.
Ulkoistetun asiakaspalvelun hinta alkaen 30€/h (0% – ALV).
Oletko tarpeeksi rohkea aloittamaan tarinasi meidän kanssamme?
Ota se rohkea askel kohti ensiluokkaista asiakaspalvelua ja anna meidän varmistaa, että yrityksesi jokainen asiakaskohtaaminen kertoo tarinan, joka jää mieleen.
Oletko valmis olemaan rohkea? Soita meille tai laita sähköpostia ja kerro haasteistasi!
© Copyright 2024 | Seetra Oy | Tietosuojaseloste