...

Tehokasta Taloushallintoa

Kirjanpito Tornio &
Taloushallinto Tornio.

Ulkopuolinen kumppani taloushallinnossa avaa oven uusille ideoille ja parannusehdotuksille, jotka voivat viedä yrityksesi toiminnan uudelle tasolle. Meidän taloushallintopalveluidemme avulla varmistat, että taloutesi on ammattilaisten käsissä, jotka ovat omistautuneet toimittamaan palvelua huippuosaamisella ja tarkkuudella.

Haluamme auttaa sinua ymmärtämään yrityksesi talouden paremmin, jotta voit tehdä parempia päätöksiä ja saavuttaa entistäkin kannattavampia tuloksia.

Helpotusta arkeesi

Taloushallinnon palvelut Torniossa jotka helpottavat arkeasi.

Liiketoiminnan pyörittäminen tuo usein mukanaan monenlaisia taloushallinnollisia haasteita. Henkilökuntaa saattaa olla rajallisesti, ja tietyt työtehtävät vaativat erityisosaamista, johon oma organisaatio ei ehkä ole vielä ehtinyt perehtyä. Tässä kohtaa me astumme kuvaan tarjoten taloushallintopalveluita Torniossa yrityksille, jotka eivät ainoastaan helpota arkeasi vaan myös vievät yrityksesi talousasiat uudelle tasolle.

Meidän kanssamme myöskään ei ole tarpeen ulkoistaa kaikkea kerralla. Voimme aloittaa siitä, missä yrityksesi tarve on suurin, ja laajentaa palveluita yrityksesi kasvaessa tai toimintamalliesi muuttuessa. 

Yrityksemme sijaitsee Oulussa mutta olemme valmiita auttamaan yrityksiä ympäri Suomea.

Seetra Oy - Monipuoliset liiketoiminnan tukipalvelut - Kirjanpito Tornio & Taloushallinto Tornio
Seetra Oy - Monipuoliset liiketoiminnan tukipalvelut Oulun Seudulla - Taloushallinto Oulun Seudulla - Avustava Kirjanpito

Kirjanpito
yrityksille.

Tarjoamme apua kirjanpidon kaikilla osa-alueilla: tulot, menot, rahoitustapahtumat ja niiden oikaisuerät kirjataan huolellisesti. Kausiveroilmoitusten laatiminen kuuluu myös kokonaisuuteen, varmistaen, että kirjanpitosi on täsmällistä ja lainmukaista.

Hinta alkaen 49,00€/kk (0% ALV).

Seetra Oy - Monipuoliset liiketoiminnan tukipalvelut Oulun Seudulla - Taloushallinto Oulun Seudulla - Laskutuksen Asiakaspalvelu

Laskutuksen
asiakaspalvelu.

Noudatamme yrityksesi asiakaspalvelukonseptia monipuolisesti: eri viestintäkanavia käyttäen sekä autamme viestimään eri viranomaisten kanssa.

Hinta 45€/h (0% ALV).

Seetra Oy - Monipuoliset liiketoiminnan tukipalvelut Oulun Seudulla - Taloushallinto Oulun Seudulla - Laskutuksen Hallinta

Laskutuksen
hallinta.

Palvelumme yhdistää laskut tilauksiin, seuraamme maksusuorituksia, ja hoidamme tarvittaessa maksuhuomautukset ja autamme perintätoimien kanssa.

Hinta 45€/h (0% ALV).

Seetra Oy - Monipuoliset liiketoiminnan tukipalvelut Oulun Seudulla - Taloushallinto Oulun Seudulla - Asiakkuuksien Hallinta

Asiakkuuksien
hallinta.

Me huolehdimme tarkasti asiakas- ja toimittajarekisteristäsi, jotta voit rauhassa omistautua liiketoimintasi kasvulle ja menestykselle.

Hinta 35€/h (0% ALV).

Seetra Oy - Monipuoliset liiketoiminnan tukipalvelut Oulun Seudulla - Taloushallinto Oulun Seudulla - Ostoreskontran hallinta

Ostoreskontran
hoitaminen.

Huolehdimme ostoreskontran tehtävistä alkaen toimittajatietojen päivityksestä ostolaskujen kirjaamiseen ja maksamiseen. Valvomme ostolaskujen hyväksymismenettelyä ja seuraamme maksamattomien ostolaskujen määrää, varmistaen, että kaikki laskut käsitellään ajallaan ja tehokkaasti.

Hinta 45€/h (0% ALV).

Seetra Oy - Monipuoliset liiketoiminnan tukipalvelut Oulun Seudulla - Taloushallinto Oulun Seudulla - Myyntireskontran hallinta

Myyntireskontran
hoitaminen.

Hallinnoimme myyntireskontran prosessia alkaen myyntilaskutietojen tarkistamisesta maksusuoritusten seuraamiseen. Ylläpidämme asiakasrekisteriä ja hallinnoimme vakuuksia, varmistaen, että kaikki myyntiin liittyvät taloudelliset prosessit sujuvat moitteettomasti.

Hinta 45€/h (0% ALV).

Seetra Oy - Monipuoliset liiketoiminnan tukipalvelut Oulun Seudulla - Taloushallinto Oulun Seudulla - Vakuutuksien Hallinta

Vakuutuksien
hallinta.

Hoidamme vakuutuksien hakemisen, vastaanottamisen ja arkistoinnin tehokkaasti sekä tuotamme selkeitä raportteja vakuutuksien tilasta.

Hinta 40€/h (0% ALV).

Seetra Oy - Monipuoliset liiketoiminnan tukipalvelut Oulun Seudulla - Taloushallinto Oulun Seudulla - Neuvonta Yritysasisoissa

Neuvonta
yritysasioissa.

Tarjoamme kattavaa neuvontaa uusille yrittäjille ja tukea yrityksen perustamisvaiheessa. Palveluihimme kuuluu muun muassa ilmoitusten laadinta ja taloudelliset laskelmat, kuten tulorekisteri- ja veroilmoitukset sekä arvonlisäverolaskelmat.

Hinta 45€/h (0% ALV).

Palkanlaskenta
yrityksille.

Tarjoamme kattavaa apua palkanlaskennan kaikilla osa-alueilla. Palkkojen laskenta, verovähennysten ja työeläkemaksujen laskeminen sekä lomien ja poissaolojen hallinnointi hoidetaan huolellisesti. Varmistamme, että palkkahallintosi on tarkkaa ja lainmukaista.

Hinta alkaen 35€/kk (0% ALV).

Rakennetaan menestyvä tarina

Miten voimme siis olla avuksi?

Pystymme toimimaan taloushallinnonsihteerinä, talousassistenttina, kirjanpitäjänä, reskontranhoitajana, laskuttajana, laskutusapulaisena, muuna kirjanpidon tai laskentatoimen asiantuntijana sekä toimimme avustajana yrityksen perustamiseen liittyvissä asioissa.

Rakennetaan yhdessä yrityksesi tarpeita vastaava ja joustava kokonaisuus, joka mukautuu yrityksesi kehittyessä ja kasvaessa tai toimintamallien muuttuessa.

Toimitusjohtaja

Pirjo Moilanen.

Olen Pirjo Moilanen, Seetra Oy:n toimitusjohtaja. Koulutukseltani olen merkonomi, ja omaan vankan kokemuksen talous- ja toimistotehtävistä sekä media-assistentin rooleista.

Minun intohimoni on tarjota Seetran asiakkaille kattavia ratkaisuja taloushallinnon, henkilöstöhallinnon ja toimistopalveluiden alueilla. Pyrin aina kehittämään taitojani ja oppimaan uutta, jotta voin tarjota parhaat mahdolliset ratkaisut Seetran asiakkaille.

Minulle on erittäin tärkeää ymmärtää Seetran asiakkaiden tarpeet ja kehittää palvelujani niiden pohjalta. 

Seetra Oy - Monipuoliset liiketoiminnan tukipalvelut Oulun Seudulla - Pirjo Moilanen

Onnistutaan, yhdessä

Ota yhteyttä, vastaamme kaikkiin kysymyksiin.

Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä. Täytä oheinen yhteydenottolomake, soita meille tai lähetä sähköpostia, ja me vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

Anna meidän näyttää, miten voimme olla tukenasi taloushallintoon liittyvissä asioissa. 

Muut palvelumme

Tarjoamme myös seuraavia palveluja!

Palveluvalikoimaamme kuuluu taloushallintopalveluiden lisäksi myös henkilöstöpalvelut sekä assistentti- ja toimistopalvelut.

Voit lukea näistä palveluista lisää alla olevista linkeistä.

Henkilöstön Hallinta

Henkilöstö- &
HR-Palvelut Torniossa.

Henkilöstöpalveluihimme Torniossa kuuluu muunmuuassa rekrytointiavustus, työpaikkailmoitusten luominen ja hallinta, työhakijoiden kartoitus, perehdytyskansion suunnittelu ja toteutus, työsuhteen läkisäätäiset asiakirjat sekä työsuhde-etujen tutkiminen ja vertailu.

Virtuaalinen avustaja

Assistentti- & Toimistopalvelut Torniossa.

Toimistopalveluihimme Torniossa kuuluu muunmuuassa puhelin- ja asiakaspalvelu, erilaisten rekisterien ylläpito, tietokantojen päivittäminen, matka- ja kokousjärjestelyt, hankintojen kartoitus sekä sihteerin sijaisuus.

Kirjanpito
yrityksille.

Me sitoudumme auttamaan sinua kaikissa kirjanpitoon liittyvissä tehtävissä ja ylläpidämme yrityksesi kirjanpitoa. Muistutamme tärkeistä päivämääristä, jotta mikään ei jää huomaamatta. Kirjanpitoon kuuluu:

Tapahtumien kirjaaminen: Tarkka ja ajantasainen tulojen ja menojen kirjaus kuukausittain.

ALV-Ilmoitukset: Arvonlisäveroilmoitusten laatiminen ja toimittaminen verottajalle.

Kausiveroilmoitukset: Kausiveroilmoitusten laatiminen ja toimittaminen verottajalle oikea-aikaisesti.

Tilinpäätökset: Vuosittaiset tilinpäätökset, jotka täyttävät kaikki lakisääteiset vaatimukset ja auttavat yritystäsi taloudellisessa suunnittelussa.

Raportointi: Selkeät ja yksityiskohtaiset raportit taloudellisen tilanteen seuraamiseksi ja päätöksenteon tueksi.

Tilien täsmäytys: Pankkitilien ja kirjanpidon täsmäytys oikeellisuuden varmistamiseksi.

Yhdessä sinun kanssasi huolehdimme, että yrityksesi kirjanpito on standardien mukaista ja pidämme huolen siitä, että ilmoitukset ovat laadittu ja toimitettu ajallaan.

Laskutuksen
Asiakaspalvelu.

Olipa asiakkaidesi suosima yhteydenottokanava mikä tahansa – puhelin, sähköposti, chat tai sosiaalinen media – me olemme valmiina vastaamaan heidän kysymyksiinsä ja ratkaisemaan heidän ongelmansa.

Tiedostamme, että laskutukseen liittyvä kommunikaatio voi olla monimutkaista. Tavoitteenamme on tehdä prosessista mahdollisimman selkeä ja ymmärrettävä asiakkaallesi, vähentäen väärinkäsityksiä ja lisäten asiakastyytyväisyyttä.

Valitsemalla meidän laskutuksen asiakaspalvelun, varmistat, että sekä sinun että asiakkaidesi kokemukset ovat myönteisiä ja että laskutusprosessinne on tehokas ja sujuva.

Laskutuksen
hallinta.

Laadimme ja lähetämme laskusi ajoissa varmistaen, että ne täyttävät kaikki lain vaatimukset ja ovat selkeitä sekä ymmärrettäviä asiakkaallesi. Hyödynnämme nykyaikaisia sähköisiä järjestelmiä laskujen nopeaan ja ekologiseen käsittelyyn.

Seuraamme aktiivisesti laskujen maksuliikennettä ja tarjoamme sinulle säännöllisiä raportteja maksujen tilasta. Tämä auttaa sinua pysymään ajan tasalla yrityksesi rahavirroista ja tehostaa kassanhallintaa.

Mikäli laskujen maksuissa ilmenee viivästyksiä, hoidamme puolestasi maksuhuomautusten lähetysprosessin sekä tarvittaessa viivästyskorkojen laskennan. Teemme puolestasi myös perintätoimen aloitukset perintätoimistoon.

Oletko valmis tehostamaan laskutusprosessiasi ja keskittymään siihen, mikä on yrityksellesi tärkeintä?

Asiakkuuksien
hallinta.

Ylläpidämme tarkasti yrityksesi asiakas- ja toimittajarekistereitä, varmistaen, että tiedot ovat aina ajan tasalla ja helposti saatavilla. Tämä ei ainoastaan tehosta laskutus- ja maksuprosesseja, vaan myös parantaa asiakastietojen analysointia ja auttaa luomaan kohdennettuja markkinointistrategioita.

Hyödynnämme edistyneitä työkaluja ja menetelmiä asiakkuuksien seurantaan ja analysointiin, tarjoten sinulle arvokkaita oivalluksia asiakassuhteidesi tilasta ja kehitysmahdollisuuksista. 

Työskentelemme tiiviisti kanssasi, tarjoten asiantuntevaa tukea ja neuvontaa kaikissa taloushallinnon asiakkuuksien hallintaan liittyvissä kysymyksissä. Olemme sitoutuneita auttamaan yritystäsi saavuttamaan taloudelliset tavoitteensa ja rakentamaan pitkäaikaisia, tuottoisia asiakassuhteita.

Ostoreskontran
hoitaminen.

Ostoreskontran hoitaminen on keskeinen osa yrityksen taloushallintoa. Oikein hoidettu ostoreskontra varmistaa laskujen ajantasaisen maksamisen ja ehkäisee maksuviiveitä ja -ongelmia.

Huolehdimme yrityksesi tuote-, toimittaja- ja asiakastietojen ylläpidosta, ostotilausten kohdistamisesta laskuille, maksutilanteen seuraamisesta sekä huomautus- ja viivästyskorkolaskujen laatimisesta. Ostolaskuja voidaan käsitellä manuaalisesti ja liittää skannatut kopiot, jos sähköinen järjestelmä ei ole käytettävissä. Tarkistamme tiliöinnit ja teemme tarvittaessa muutoksia.

Ostolaskut kierrätetään sähköisen hyväksymisprosessin kautta, ja laskun ensimmäinen käsittelijä voi valita hyväksyjät. Maksut suorittaa sovittu henkilö tai tilitoimisto. Neuvottelemme myös maksuehdoista varmistaen hyvät suhteet toimittajiin.

Myyntireskontran
hoitaminen.

Myyntireskontran hallinta on olennainen osa yrityksen talouden hallintaa ja asiakassuhteiden ylläpitoa. Oikein hoidettu myyntireskontra varmistaa, että laskut lähetetään ajallaan, maksut saadaan perittyä tehokkaasti ja asiakassuhteet pysyvät hyvinä. 

Myyntireskontraan kuuluu laskujen luominen ja lähettäminen, laskutuksen seuranta, maksukehotukset, saatavien perintä sekä raportointi ja erääntyneiden saatavien siirtäminen muistutuspalveluun sekä perintätoimistoon.

Autamme yritystäsi pitämään myyntireskontran kunnossa ja varmistamaan, että saatavat saadaan perittyä ajallaan.

Vakuutuksien
hallinta.

Tarjoamme kattavan vakuutuksien hallintapalvelun, joka sisältää vakuutusten hakemisen, ilmoitusten käsittelyn vakuutusyhtiöihin, sekä vastaanottamisen ja arkistoinnin. Tuotamme selkeitä raportteja vakuutustesi tilasta, jotta sinulla on aina ajantasainen kuva vakuutuksistasi.

Lisäksi autamme asiakkaitamme tekemällä kilpailutuksia vakuutusyhtiöille heidän tarpeidensa mukaan. Voimme kilpailuttaa puolestasi vakuutukset ja varmistaa, että ne ovat ajan tasalla ja tarjoavat parhaan mahdollisen turvan.

Ota vakuutuksien hallinta haltuun tehokkaasti ja luotettavasti antamalla meidän huolehtia kaikista vakuutusasioistasi, jotta voit keskittyä ydinliiketoimintaasi ja olla varma siitä, että vakuutuksesi ovat kunnossa.

Neuvonta
yritysasioissa.

Tarjoamme kattavat neuvontapalvelut, jotka auttavat sinua pitämään yrityksesi talouden ja hallinnon järjestyksessä. 

Aloittelevan yrittäjän tuki: Oletko aloittamassa omaa yritystä? Autamme sinua kaikissa yritystoiminnan alkuvaiheen kysymyksissä ja neuvomme sinua eteenpäin varmistaen, että pääset alkuun mahdollisimman sujuvasti.

Yhtiöiden perustaminen: Tarjoamme apua yhtiömuodon valinnassa ja hoidamme puolestasi kaikki yhtiön perustamiseen liittyvät käytännön asiat. Varmistamme, että yhtiön perustaminen on vaivatonta ja että kaikki lakisääteiset velvoitteet täyttyvät.

Hyödynnämme asiantuntemustamme tarjotaksemme sinulle selkeitä ja käytännönläheisiä neuvoja, jotta voit keskittyä liiketoimintasi kasvattamiseen. Olemme sitoutuneet tukemaan yrityksesi menestystä kaikissa vaiheissa.

Palkanlaskenta
yrityksille.

Sitoudumme auttamaan kaikissa palkanlaskentatehtävissä ja varmistamme mutkattoman palkkahallinnon. Huolehdimme, että kaikki velvoitteet hoidetaan tarkasti ja ajallaan, jotta voit keskittyä liiketoimintaasi.

Palkkojen laskenta: Kuukausittainen palkkojen laskenta, sisältäen lisät ja lomarahat.

Verolaskelmat ja -ilmoitukset: Verovähennysten laskeminen ja ilmoittaminen verottajalle.

Työeläkemaksut ja vakuutukset: Työeläkemaksujen ja vakuutusmaksujen laskeminen sekä ilmoitusten tekeminen.

Lomat ja poissaolot: Lomien ja poissaolojen hallinnointi.

Raportointi: Yksityiskohtaiset raportit palkkakuluista.

Lainsäädännön noudattaminen: Varmistamme, että yrityksesi noudattaa kaikkia palkkoihin liittyviä lakeja.

Palvelumme varmistaa, että yrityksesi palkkahallinto on ammattitaitoista ja ajantasaista. Huolehdimme kaikista velvoitteista ja ilmoituksista standardien mukaisesti. Vapauta aikasi ja luota palkkahallintosi meidän käsiimme.