...

Virtuaalinen avustaja

Assistenttipalvelut Oulainen & toimistopalvelut Oulainen.

Tarvitseeko yrityksesi lisäapua toimistotehtävissä tai haluaisitko keskittyä enemmän ydinliiketoimintaasi? Meidän kauttamme sinulla on saatavilla avulias henkilöstö, joka hoitaa päivittäiset toimistotehtävät huolellisesti sekä ammattitaidolla.

Ulkoistamalla toimistotehtäviä et ainoastaan säästä aikaa, vaan voit myös keskittyä täysillä yrityksesi kasvuun ja kehitykseen. Tämä mahdollistaa yrityksesi täyden potentiaalin hyödyntämisen, sillä me huolehdimme, että kaikki tärkeät sekä aikaa vievät tehtävät tulevat hoidetuksi.

Helpotusta arkeesi

Assistentti- & toimistopalvelut Oulaisissa jotka helpottavat arkeasi.

Toimistotehtävien hoito voi usein viedä huomion pois ydinliiketoiminnasta. Assistentti- ja toimistopalvelumme Oulaisissa tarjoavat ratkaisun tähän ongelmaan. Me hoidamme toimistotehtävät puolestasi, auttaen sinua keskittymään siihen, missä olet parhaimmillasi – yrityksesi kasvattamisessa.

Palvelumme ovat räätälöitävissä yrityksesi tarpeiden mukaan, tarjoten joustavuutta ja tehokkuutta. Olitpa sitten yksinyrittäjä tai osa suurempaa tiimiä, meidän palvelumme auttaa sinua vapauttamaan aikaa ja keskittymään yrityksesi tärkeimpiin asioihin.

Yrityksemme sijaitsee Oulussa mutta olemme valmiita auttamaan yrityksiä ympäri Suomea.

Seetra Oy - Monipuoliset liiketoiminnan tukipalvelut - Assistenttipalvelut Oulainen & Toimistopalvelut Oulainen
Seetra Oy - Monipuoliset liiketoiminnan tukipalvelut Oulun Seudulla - Assistentti & Toimistopalvelut Oulun Seudulla - Asiakaspalvelun hoitaminen

Asiakaspalvelun
hoitaminen.

Palvelemme asiakkaitanne eri kanavissa, ylläpidämme yhteyksiä ja hoidamme kalenterinhallintaa, varmistaen tehokkaan ja ammattimaisen asiakasyhteydenpidon.

Hinta 30€/h (0% ALV).

Seetra Oy - Monipuoliset liiketoiminnan tukipalvelut Oulun Seudulla - Assistentti & Toimistopalvelut Oulun Seudulla - Rekisterien Ylläpito

Rekisterien
ylläpito.

Rekisterien ylläpito kattaa tietorekisterien huolellisen ylläpidon ja päivityksen. Tämä sisältää olennaisten tietojen tarkistamisen ja päivittämisen, että kaikki tiedot ovat oikeita ja ajan tasalla.

Hinta 35€/h (0% ALV).

Seetra Oy - Monipuoliset liiketoiminnan tukipalvelut Oulun Seudulla - Assistentti & Toimistopalvelut Oulun Seudulla - Materiaalien kokoaminen

Materiaalien
kokoaminen.

Kokoamme ja järjestämme tarvittavat materiaalit huolellisesti, mukaan lukien tärkeät dokumentit ja muut resurssit. Varmistamme, että kaikki on organisoidusti saatavilla ja järjestyksessä.

Hinta 40€/h (0% ALV).

Seetra Oy - Monipuoliset liiketoiminnan tukipalvelut Oulun Seudulla - Assistentti & Toimistopalvelut Oulun Seudulla - Asiakirjatuotanto

Asiakirja
tuotanto.

Teemme ja muokkaamme työvälineohjelmilla asiakirjapohjia, mukaan lukien PowerPoint-esitykset ja dokumenttien muuntamisen. Autamme myös yhtenäisten asiakirjapohjien luomisessa ja muokkaamisessa, helpottaen dokumenttien luontia.

Hinta alkaen 45€/h (0% ALV).

Seetra Oy - Monipuoliset liiketoiminnan tukipalvelut Oulun Seudulla - Assistentti & Toimistopalvelut Oulun Seudulla - Sopimuksien Hallinta

Sopimuksien
hallinta.

Huolehdimme sopimusasiakirjojen arkistoinnista, laadimme uusia sopimuksia ja ylläpidämme sopimusten ajantasaisuutta, varmistaen niiden helpon hallittavuuden.

Hinta alkaen 45€/h (0% ALV).

Seetra Oy - Monipuoliset liiketoiminnan tukipalvelut Oulun Seudulla - Assistentti & Toimistopalvelut Oulun Seudulla - Kokous- ja matkajärjestelyt

Kokous- ja
matkajärjestelyt.

Tarjoamme kokonaisvaltaisia palveluita kokousten ja matkojen järjestämiseksi, mukaan lukien tilojen hankinta, asiakirjojen valmistelu, kokoussihteerin tehtävät, hintavertailut ja tarjouspyyntöjen hoitaminen.

Hinta 40€/h (0% ALV).

Seetra Oy - Monipuoliset liiketoiminnan tukipalvelut Oulun Seudulla - Assistentti & Toimistopalvelut Oulun Seudulla - IT-Tuki ja ohjelmistot

IT-Tuki & ohjelmistot.

Tarjoamme IT-tukea, asennamme ohjelmistoja ja tarjoamme neuvontaa, varmistaen työvälineohjelmien sujuvan käytön ja tehokkaan ongelmanratkaisun.

Hinta alkaen 45€/h (0% ALV).

Seetra Oy - Monipuoliset liiketoiminnan tukipalvelut Oulun Seudulla - Assistentti & Toimistopalvelut Oulun Seudulla - Tiedonhaku & Kartoitus

Tiedonhaku &
kartoitus.

Etsimme ja arvioimme kumppaneita ja palveluntarjoajia, auttaen löytämään optimaaliset työkalut ja palvelut, jotka tukevat liiketoimintaanne.

Hinta alkaen 50€/h (0% ALV).

Seetra Oy - Monipuoliset liiketoiminnan tukipalvelut Oulun Seudulla - Assistentti & Toimistopalvelut Oulun Seudulla - Ohjelmien käytön opastus

Ohjelmien
käytön opastus.

Suunnittelemme ja toteutamme opetusvideoita OBS-ohjelmistolla, opastaen yrityksenne toimintoihin liittyvissä tehtävissä, kuten tuntien merkkaamisessa ja muissa rekisteröintitehtävissä.

Hinta alkaen 50€/h (0% ALV).

Rakennetaan menestyvä tarina

Miten voimme siis olla avuksi?

Palveluvalikoimamme kattaa laajan kirjon toimistotehtäviä, jotka auttavat yritystäsi sujuvoittamaan päivittäisiä toimintoja. Tarjoamme asiantuntevaa apua johdon assistenttina, sihteerinä, toimistoavustajana, toimistotyöntekijänä, toimistosihteerinä, kurssisihteerinä sekä yleissihteerinä.

Lisäksi palveluihimme kuuluu asiakaspalvelu ja asiakasneuvonta, jotka on suunniteltu vastaamaan juuri teidän yrityksenne erityistarpeisiin.

Toimitusjohtaja

Pirjo Moilanen.

Olen Pirjo Moilanen, Seetra Oy:n toimitusjohtaja. Koulutukseltani olen merkonomi, ja omaan vankan kokemuksen talous- ja toimistotehtävistä sekä media-assistentin rooleista.

Minun intohimoni on tarjota Seetran asiakkaille kattavia ratkaisuja taloushallinnon, henkilöstöhallinnon ja toimistopalveluiden alueilla. Pyrin aina kehittämään taitojani ja oppimaan uutta, jotta voin tarjota parhaat mahdolliset ratkaisut Seetran asiakkaille.

Minulle on erittäin tärkeää ymmärtää Seetran asiakkaiden tarpeet ja kehittää palvelujani niiden pohjalta. 

Seetra Oy - Monipuoliset liiketoiminnan tukipalvelut Oulun Seudulla - Pirjo Moilanen

Onnistutaan, yhdessä

Ota yhteyttä, vastaamme kaikkiin kysymyksiin.

Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä. Täytä oheinen yhteydenottolomake, soita meille tai lähetä sähköpostia, ja me vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

Anna meidän näyttää, miten voimme olla tukenasi toimistopalveluihin liittyvissä asioissa. 

Muut palvelumme

Tarjoamme myös seuraavia palveluja!

Palveluvalikoimaamme kuuluu toimistopalveluiden lisäksi myös taloushallintopalvelut sekä henkilöstöpalvelut.

Voit lukea näistä palveluista lisää alla olevista linkeistä.

Tehokasta Taloushallintoa

Taloushallinnon
palvelut Oulaisissa.

Taloushallintopalveluihimme Oulaisissa kuuluu muunmuuassa kirjanpito yrityksille ja yhdistyksille, kausiveroilmoituksen laadinta sekä lähetys, laskutus, osto- ja / tai myyntireskontran hoitaminen sekä tarjousten tai tarjouspyyntöjen laatiminen.

Henkilöstön Hallinta

Henkilöstö- &
HR-Palvelut Oulaisissa.

Henkilöstöpalveluihimme Oulaisissa kuuluu muunmuuassa rekrytointiavustus, työpaikkailmoitusten luominen ja hallinta, työhakijoiden kartoitus, perehdytyskansion suunnittelu ja toteutus, työsuhteen läkisäätäiset asiakirjat sekä työsuhde-etujen tutkiminen ja vertailu.

Asiakaspalvelun
hoitaminen.

Varmistamme, että asiakkaidesi kysymyksiin vastataan nopeasti ja asiantuntevasti, edistäen yrityksesi mainetta ja asiakastyytyväisyyttä.

Hoidamme asiakaspalvelun, varmistaen, että kaikki asiakastapaamiset, puhelut ja muut sitoumukset ovat järjestetty ja koordinoitu tehokkaasti. Näin taataan, että asiakkaasi saavat tarvitsemansa huomion oikea-aikaisesti ja että yrityksesi resurssit käytetään optimaalisesti.

Asiakaspalvelu on yrityksesi käyntikortti ja merkittävä kilpailuetu. Meidän kauttamme saat laadukasta tukea, joka varmistaa, että asiakaskokemus on aina ensiluokkainen.

Rekisterien
ylläpito.

Rekisterien ylläpito on keskeinen osa yrityksen tietohallintaa ja asiakassuhteiden hoitamista. Ajantasaiset ja oikeat tiedot varmistavat tietosuojalainsäädännön noudattamisen ja parantavat asiakaskokemusta sekä myyntiä.

Palvelumme kattavat:

  • Rekisterien kartoitus: Kartoitamme yrityksesi ylläpitämät rekisterit ja niiden sisältämät tiedot.

  • Tietojen päivitys ja poisto: Päivitämme asiakastiedot säännöllisesti ja poistamme tarpeettomat tiedot tietosuojalainsäädännön mukaisesti.

  • Raporttien luonti: Luomme raportteja rekistereiden sisällöstä ja laadusta.

Seuraamme rekistereiden sisältöä ja laatua varmistaen, että tiedot ovat aina ajan tasalla ja helposti saatavilla.

Materiaalien
kokoaminen.

Tarvitsetko apua toimiston materiaalien kokoamiseen ja järjestämiseen? Vapauta aikaasi ja anna meidän hoitaa tämä puolestasi!

Me autamme kokoamalla ja järjestämällä tarvittavat materiaalit huolellisesti ja tehokkaasti. Palveluihimme kuuluu:

  • Dokumenttien ja esitysten valmistelu.

  • Esitysmateriaalien teko (esim. PowerPoint).

  • Lomakesuunnittelu, myös PDF-lomakkeet.

  • Luentomateriaalien muokkaus.

  • Arkistoitavan materiaalin kokoaminen ja merkintöjen tekeminen.

  • Valmistelu-, päätöksenteko- ja täytäntöönpanoasiakirjojen kokoaminen.

Säästät aikaa ja vaivaa, kun kaikki materiaalit ovat organisoituja ja helposti löydettävissä.

Asiakirja
tuotanto.

Teemme ja muokkaamme työvälineohjelmilla asiakirjapohjia, mukaan lukien PowerPoint-esitykset ja dokumenttien muuntamisen. Autamme myös yhtenäisten asiakirjapohjien luomisessa ja muokkaamisessa.

  • Asiakirjapohjat: Luomme ja muokkaamme asiakirjapohjia Microsoft Wordissa, PowerPointissa ja muissa työvälineohjelmissa, varmistaen yhtenäiset ja ammattimaiset pohjat.

  • Dokumenttien muuntaminen: Muunnamme asiakirjoja eri formaattien välillä, kuten Wordista PDF:ään, varmistaen laadun.

  • Yhtenäiset asiakirjapohjat: Autamme luomaan yhtenäiset asiakirjapohjat yrityksellesi, yrityksen logolla ja brändiin sopivalla tyylillä.

  • Asiakirjojen vastaanotto ja toimitus: Hoidamme asiakirjojen vastaanoton ja eteenpäin toimittamisen yrityksesi säädösten ja määräysten mukaisesti.

Varmistamme, että asiakirjat ovat ammattimaisia ja yhtenäisiä.

Sopimuksien
hallinta.

Sopimukset ovat yritystoiminnan perusta. Me tarjoamme kattavan palvelun sopimusten hallintaan:

  • Voimassaoloaikojen seuranta: Seuraamme sopimusten voimassaoloaikaa ja muistutamme sinua uudistamisesta.

  • Suhteet ulkoisiin osapuoliin: Hoidamme sopimuksiin liittyvät suhteet myyjiin, tavarantoimittajiin ja asiakkaisiin, edistäen selkeää viestintää ja luottamusta.

  • Hyväksymiskäytännöt ja käyttöoikeudet: Hoidamme sopimusten hyväksymiskäytännöt, käyttöoikeudet, voimassaolo- ja säilytysajat yrityksesi mukaisesti.

  • Kilpailutus ja asiantuntijat: Kilpailutamme ja etsimme sopivat asiantuntijat yrityksesi sopimusten tekemiseen.

Me autamme sinua hallinnoimaan sopimuksiasi tehokkaasti ja ammattimaisesti, varmistaen niiden ajantasaisuuden ja helpon hallittavuuden.

Kokous- ja
matkajärjestelyt.

Onko yrityksellänne edessäsi tärkeä kokous tai matka? Tarjoamme kokonaisvaltaisia palveluita kokousten ja matkojen järjestämiseksi:

  • Hintavertailut ja varaukset: Hoidamme lippu- ja hotellivaraukset, kuljetusten kilpailutuksen sekä sopivan kokous- tai juhlapaikan varaamisen. Järjestämme myös tarjoilut ja ohjelman. 

  • Kutsut ja tiedotus: Hoidamme kutsut ja osallistujahallinnan.

  • Matkavakuutukset: Kilpailutamme matkavakuutukset.

  • Matkalaskut: Järjestämme tositteet ja matkalaskut kirjanpitäjällesi.

  • Kokousasiakirjat: Laadimme muistion, pöytäkirjan ja tarvittavat asiakirjat.

  • Koulutus ja kokoussihteeri: Toimimme koulutus ja kokoussihteerinä niin paikan päällä kuin etänä.

  • Messuavustaminen: Autamme messujärjestelyissä.

Varmistamme, että kaikki järjestelyt hoidetaan ammattimaisesti ja tehokkaasti

IT-Tuki &
ohjelmistot.

Tarjoamme IT-tukea, asennamme ohjelmistoja ja tarjoamme neuvontaa varmistaen työvälineohjelmien sujuvan käytön ja tehokkaan ongelmanratkaisun.

  • Työvälineiden opastus: Opastamme työntekijöitä Word-, PowerPoint-, Excel- ja sähköpostiohjelmien käytössä yrityksen käytäntöjen mukaisesti.

  • Yhteiskäyttö: Neuvomme, miten käyttää toimistosovelluksia yhdessä, kuten osoitetarrojen tulostaminen Access- tai Excel-ohjelmasta Wordiin.

  • Tekstinkäsittely: Autamme monisivuisten asiakirjojen tekniikoissa, kuten automaattiset luettelot ja numeroinnit MS Wordissa.

  • Office 365: Opastamme kalenterin, sähköpostin ja profiilin käytössä.

  • OneDrive: Neuvomme tiedostojen tallennuksessa, jakamisessa ja yhteiseditoinnissa.

Autamme sinua mielellämme kaikissa työvälineohjelmien käytön ja hyödyntämisen kysymyksissä.

Tiedonhaku &
kartoitus.

Tarvitsetko apua liiketoimintasi tueksi oikeiden kumppaneiden ja palveluntarjoajien löytämisessä?

Me etsimme ja kartoitamme sinulle parhaat mahdolliset työkalut ja palvelut liiketoimintasi tarpeisiin.

  • Kumppanien ja palveluntarjoajien etsintä: Etsimme ja arvioimme potentiaalisia kumppaneita ja palveluntarjoajia, varmistaen, että ne vastaavat yrityksesi vaatimuksia ja tavoitteita.

  • Optimaalisten ratkaisujen löytäminen: Autamme sinua löytämään optimaaliset työkalut ja palvelut, jotka tukevat liiketoimintaasi ja edistävät sen kasvua.

  • Arviointi ja suositukset: Arvioimme eri vaihtoehdot perusteellisesti ja annamme suosituksia, jotka perustuvat liiketoimintasi tarpeisiin ja markkinoiden parhaisiin käytäntöihin.

Meidän avullamme voit tehdä tietoon perustuvia päätöksiä ja löytää luotettavat kumppanit, jotka auttavat viemään liiketoimintaasi eteenpäin.

Ohjelmien käytön
opastus.

Tarjoamme kattavaa tukea ja opastusta yrityksenne ohjelmistojen käytössä, varmistaen sujuvan työskentelyn ja tehokkaan ongelmanratkaisun.

  • Opetusvideot: Suunnittelemme ja toteutamme opetusvideoita OBS-ohjelmistolla, opastaen yrityksenne toimintoihin liittyvissä tehtävissä, kuten tuntien merkkaamisessa ja muissa rekisteröintitehtävissä.

  • Tietokoneohjelmien asennus ja mikrotuki: Asennamme tietokoneohjelmat ja tarjoamme opastusta erilaisissa tietokoneongelmissa sekä toimimme mikrotukena.

  • Koulutusmateriaalien päivitys: Päivitämme koulutusmateriaalit ajantasaisiksi.

  • WordPress-opastus: Tarjoamme opastusta WordPressin käytössä.

Autamme sinua mielellämme kaikissa ohjelmistojen käyttöön ja hyödyntämiseen liittyvissä kysymyksissä.